søndag 9. mai 2010

ironien catches me

wow, så mye poeng med bloggen når internettet OG mobilnettet er nede.
poenget var jo at alle skulle kunne få se hva jeg dreiv med i kjøstvakta! søren altså, er jo helt out of reach! dessuten streiker mobilen min. såklart. batteriet er ødelagt og selve lader-inntaket er fuckt. mEN!Sax hadde den gamel sony ericsonen sin her! så jeg låner den. til å lade batteriet hans i.

dessuten tar det HUNDRE år før noen av bildene eg legger ut på facern(legg merke til slang!)


vi hadde noen elever på utplassering, BEHOLD: verdens mest irriterende person

okai, sånn for your update:
vi har fått skipsfugl!(les:Liten gulmeis som forvillet seg inn i konferanserom og ikke slapp ut før vi var milevis til havs. ergo, den måtte bli på båten for å overleve. desverre stakk den av)
gutta fra calcutta har hatt røykdykkerlederkurs, og eg fikk løpe å se ka feil røykdykkerne våre gjorde, pluss maaasse bilder!


puck&spruten har dykka=bilder der og.. og så ikke så mye mer, bortsett ifra at eg VIRKELIG har lagt på meg!! enooorme lovehandles! møøkje å ta i møkje å bli gla i!
sjæl ass!(interne vitser slår faen meg te!)

har det skjedd noe hjemme kan dere få lov til å oppdatere meg her altså, lover.


det handler ikke om hvordan du har det, men hvordan du tar det


peace'n'luv

og helt seriøst, eg savner hjemme nå altså..

2 kommentarer:

kristin sa...

hey darlin!! ohh how we miss u!!
leste om dette m mobilen din. Veldig bra gjort.. :P ellers så kan jo du le litt av "studentene" som nå er i eksamenshelvete. sånn bortsett fra meg som er lykkelig faen, som ikke har lest ferdig boken ennå. :P bra greier.. thats the update.. btw christer fikk plass i trondheim og!

Silje sa...

WHAAT?! alle reiser til trondheim nå altså?:p gratz til han!:D hehe flink du er kristin;) ler litt av verdens mest irriterende student ja, lover deg, var like før vi heiv han over bord!