onsdag 21. april 2010

I've got mah little bebe!

endelig.
og da mener jeg endelig, har jeg fått skutt igjen.
men denne gangen har jeg skutt inn "mitt" eget våpen.
min lille sfk 325 12,7mm mitraljøse bb baby.
vi har dessuten fått nytt samband, fra knm ettellerannet.
en eller annen fregatt som ikke bruker det lengre iallefall.
ikke kan de skrive heller.. "artelleri (pangpang)"
Alle vet jo at det skrives "artilleri"!uvitende fregattfolk


uansett, det har sine fordeler å være lader også altså, for da kan jeg ta sånne bilder som dette her, av laberg når han skyter.
dessverre var det ikke noe presisjonsskyting, eller noe mål vi skulle treffe, bare å teste elevasjon, plongering og sidebegrensninger på trefoten.
men kjekt lell,ja!
det var en rimelig syk dag når jeg tenker meg om.. arbeidsdag fra o4:00 til 21:30..
heldigvis slapp jeg begge vaktene mine og fikk sove ut idag..hvis ikke hadde jeg vel vandret rundt her som en zombie.
dessuten har jeg tatt vare på og skal pusse, de to første skuddene som ble skutt på Kv Bergen, med det HELT nye våpenet, av meg.
akkurat den der, er jeg jævlig stolt av
dagens sitat:
daniel:oppe i verdensrommet opphører kjøstvakta
Thune:da blir vi verdensvakta
peace'n'luv
mine ikke-kommenterende lesere

1 kommentar:

lotto's blogg sa...

Høres ut som du koser deg der ute siljemor :D *kommenterer* hihi :)