søndag 11. april 2010

jeg er tydeligvis en stereotyp

dette var bare en av tingene som kom opp igår på vår kenyansk-mat & jentekveld. en nummer 8 faktisk. disse jentekveldene er som terapi og fetebehandling. når vi går hjem er vi stappmette og tankefulle, og i supergodt humør.

den linsesaken skal jeg spise mer av kristina!


iallefall, igår var jeg også på shopping med mams og damene hennes, tror du ikke begge kortene mine er avmagnetisert? funker jo veldig bra siden jeg ikke skal kjøpe mer klær men hva med gave til birgit da? fant ut at chipen i det nyue kortet funka da.

men iallefall, da vi kom oss til byn igår var jeg sikker på at øyenstenen min lå ved bryggen, det gjorde den ikke.
den lå nesten helt ute på nordnes! ble en del trasking for å si det sånn.. dessuten var dåpen faktisk ferdig når vi kom bort..
heldigvis fikk vi sneket oss ombord og jeg fant ut at jeg gleder meg til å komme ombord igjen. blir bra.





det var 1000 morsomme ting jeg skulle skrive her nå, men siden denne %/&£@€#* MØKKAPCEn klikket, så forsvant alt og jeg har rett og slett ikke tålmodighet til å gjøre det om igjen, sorry folkens.

jeg slenger allikevel med dagens outfit til dere før jeg løper til bilen:
Og JA, beina mine ser sinnsykt ekle ut på dette bildet!!


dagens sitat:

dette webområdet kan ikke vises i internet explorer
-dataen min i HELE dag

peace'n'luv

Ingen kommentarer: