søndag 18. april 2010

Labbis er 21!

da var endelig to lange dager med mønstring over.. vi har svettet som bare faen og fått prøve oss på ting som kan skje, ting som ikke burde skje og ting som er hysterisk usannsynlige. men likefullt er det erfaringer, og vi tar de til oss og blir bedre i det vi gjør. det har i det heletatt vært en ganske fin dag. hvis vi ser bort ifra at jeg spiste frokost 03:30 og gikk å la meg på sofaen 08:20 vel vitende om at alarmer kunne gå vert øyeblikk. jeg fikk sove til 09:26 da jeg våknet av tidenes mens-smerter og av at det var SINNSVAKT kaldt på luggisen. sjakktrekk å sove i US uten dyne. ikke faen om jeg fikk sove igjen heller, men det gjorde ikke stort fordi alarmer ulte to minutter seinere og jeg styrtet fortumlet avgårde for å late som om jeg kunne ha gjort førstehåndsinnsats i den tilstanden jeg var i. det skjedde jo såklart ikke så jeg løp i svime til havari og fikk på meg utstyr, ble sendt ned i trusterrom og måtte bære opp en røykdykkerleder som var på feil sted til feil tid. santi, du må slutte å virre i trusterrom!!
holdt på å kysse skoene til daniel når han sa det var lunch ti på tolv.. 8,5 timer uten mat er litt heavy for hobby-bulemikeren silje
syns litt synd på laberg idag da! han blir 21 idag og bruker dagen med sitt elskede(svette) røykdykkerlag og fikk sykt god kake av daniel!
se på den ikkesant!
han skulle egentlig få en god klem når jeg stod opp, men av en eller annen grunn unner jeg ham ikke en klem fra en silje som er gjennomvåt av svette og som ser ut som en narkis.
vi har egentlig gått rundt å vært våte og klamme i hele dag..mmm bortsett ifra når jeg var MOB.. da var jeg SØKKVÅT etter å ha stått i en varm dusj å fått av meg svetten før jeg løp ut på dekk og ble "hentet ut av sjøbjørn" og inn på saniteten..
litt feil å dusje i varmt vann når man skal være bevisstløs mann over bord som fryser..
simble mener forresten at jeg er en fryktelig flink markør. too bad jeg bare har vert bevisstløs da, det gir jo ikke akkurat noen oscar. så tror jeg legger skuespillerkarrieren på hylla, med mindre de trenger en sykt overbevisende bevisstløs person.
da skal jeg vurdere det.
dagens sitat:
Tjosh
-det beste svaret du kan gi uansett, tja, tjo, nesh,josh i ett
peace'n'luv
og btw.
vi stor på mønstringen, vi er awesome

2 kommentarer:

Stine sa...

Kommer på nettet: http://nettavisaullandhaug.no/

Fredag er jeg programleder :D
også må du se tv-magasinreportasjen på samme nettsiden "Sterke svensker i Stavanger"

(reklamereklamereklame)
Liker bloggen din, siiilje, gøy å høre om hva som skjer ute på bølgan blå ^-^

Silje sa...

hihi skal se om eg får det med meg:D(ikke alt som er mulig å få til her ute.. dekning blandt annet!irriterende!) hihi liker bloggen din og vettø! bra på skolen forresten? nettet her er litt dårlig og, så det er ikke mange sidene som kan vises..