søndag 11. april 2010

Fishyfriends


Idag var vi å spillte volleyball og så på akvariet, for å si det sånn, jeg, hanne&line KNUSTE Alek&Utne!HAHAHA ja gutter, dere er det svake kjønn!!
uansett, akvariet var awesome, selv om haitunnellen var aaltfor liten. det var haiene også i og for seg. men hva kan man forvente av korall&sandhaier? de er søte men ikke som hvithaien, selve jawsfavoritten!
krokkodillene og apene og resten av fiskene er såklart dritkule også, utne stod å holdt på apeburet (litt ukonsentrert på apene såklart, siden hanne var i nærhe
ten) og plutselig kommer det en liten ape og tar ham på finger'n og han skvetter som bare det! litt sånn liten jente og mus..

etter akvariet dro jeg ut til min far for å levere fra meg mercen og å gratulere min stemor med bursdagen. hun var veldig fascinert over hvor mange som husket bursdagen hennes.. så sjekker hun telefonsvareren, der hun tydeligvis har fått en gratulasjon fra onkel rolf. hvilket hun repliserer med "Ågud! jeg trodde han var død!" skikkelig familiekjær dam
e dette.

så har resten av tiden idag gått med på å diskutere gris&gård med pappa som er helt vill på det området og sykt klar for gård til sommeren!
hvilket jeg også er!Hurra!

men nå må jeg se videre på "most daring-senior smackdown". det kicker balle!(det gjør noen av gamlingene og, de e faen GAL!dette er en anbefaling å se!!)

peace'n'luv

og ps folkens,
kommentarer er ikke farlige, har selv prøvd det et par ganger

2 kommentarer:

Stine sa...

Jeg forventet MYE mer fra haitunnelen, så var litt skuffet :P
Men, akvariet er utrolig koselig da :)

SV: tusen takk ^-^
OG, jeg er helt sikker på at du greier å lage muffins. det skader ivhertfall ikke å prøve ;)

Silje sa...

SANT!den var jo bitteliten! jaa, de har jo alle de krokkodillene, er alltid like kult å se på de!!skal prøve, men kan ikke love like kult resultat som dine!:)