mandag 12. april 2010

Hygopsyco


Jeg var en tur på straume isted, og har hamstret tamponger og shampoo nok til en livstid! så helt sjukt ut, har kjøpt to liter med shampoo&balsam..dessuten kjøpte jeg barberblader og deodorant, folk må jo ha trodd jeg er en av de som har tvangstanker og må vaske seg HELE tiden. like før jeg tar med meg håndsprit all over jo!

dessuten, mens jeg er inne på tamponger, hva er dealen med dette silkeshaitet på OB sine tamponger? det er jo bare irriterende, faller av gjør det også, iallefall delvis! sorry til de sarte sjeler som syns dette er ekkelt osv, men det er jeg som skal ha dette inni meg og jeg lurer som faen på hva det er godt for! Lo in your vagina liksom!!no thanks!

på vei ut av rema ble jeg dessuten overrasket av en av disse megafon selgerne, jeg ble superforvirret og bare øøhm, vet ikke om jeg har penger, åh jo! egentlig kjøpte jeg bare av dårlig samvittighet, men det er vel snillt fordiom?

peace'n'luv

Ingen kommentarer: