lørdag 10. april 2010

The good, the bad and the ugly

The good:
tror ikke jeg har hatt besøk av spøkelser i natt! eller, kjentes ut som om noen streifet hoften min.. men hvis jeg fortsetter å fortelle folk om alle spøkelsene og tingene i skapet mitt, bor jeg om få strakser på sandviken.
dessuten har jeg verdens kuleste sokker på meg!(nyinnkjøpte igår, går ikke an å slanke beina sine uansett)


Zeh leopardus sokkus

The bad:

jeg var SKIKKELIG slem mot emil igår. we fixed it men det gjøkke det noe bedre egentlig

The ugly:

Jeg KAN ikke kle meg!! har et klesskap på to meter som er fyllt til randen og allikevel klarer jeg aldri å kle meg noe kult! *sukk* blir nok ikke noen stor moteblogger av meg med det første..


men nå skal jeg til byn med mamma og damene og ta en kikk på Kv Bergen som døpes idag! lille båten min er blitt stor *snufs* haha suckers som måtte vaske den!!




kommer tilbake med bilder fra dagen!

dagens sitat:
det er aldri så ille at det ikke er godt for noe!

peace'n'luv

Ingen kommentarer: