mandag 12. april 2010

Tilbake til sjøren imorgen!

yep, da er det ingen kjære mor lengre, merker jeg ikke har lyst idag, men slik er jeg hver gang..det er så mye jeg ikke har fått gjort her hjemme som jeg skulle ha gjort! akkurat nå kommer jeg såklart ikke på noe da.
uansett, jeg må jo begynne å pakke! og under pakking går også: rydding av rom og kjøping av MONSTERSIZE-shampo&balsam. jeg orker ikke å regne ut sannsynligheten for neste gang vi er i land og hvor mye shampo jeg kan bruke hver gang pga det. ikke har jeg kunnskapen til det heller, driver jo på med sjølstudie!

anyways, aner ikke hva annet jeg skal bruke dagen på, bortsett ifra filmkveld med hanne, line&K.. føler jeg burde gjøre noe drastisk. men jeg har jo allerede klippet bort håret mitt!
jaja får vel sende vitnemål og inbille meg at de så mye som gidder å se på søknadene mine..dessuten kan jeg vel få fikset begge de ødelagte bankkortene mine?jøsses, har jo noe å gjøre på jeg! skal gå fra det ene sure fjeset til det andre, what a dream <3

dagens sitat:

det du omgir deg med,former tankene dine, og måten du tenker på, former livet ditt.

peace'n'luv

Ingen kommentarer: