lørdag 17. april 2010

den du prøver å nå er ute å redde ræven sin

wow, det er heavye dager ute og går nå, øvelser og atter øvelser. jeg har nettop dusjet av meg etter dagen og jeg er sikker på at hadde jeg prøvd kunne jeg sikkert skrapt av meg svetten med neglen..allikevel prøver vi å holde humøret oppe, lady gaga's telephone er blitt sangen vi korer rundt bordet og under selve dykkene..underholdningen skal det ikke stå på iallefall..jeg kommer virkelig til å savne denne gjengen, det er ettellerannet med å vekke dem om morgenen(og nei det er ikke fordi jeg er sadist) det er koselig å få et "g'morgen" eller thune som ikke vil innse at klokken er ti på halv og ulriksen som svarer med et yes. at alle ombord misliker sss trykker oss liksom sammen.faen jeg kommer til å savne alle sammen. har man sittet i badstu sammen, lekt "haien kommer" og sittet våken til 4 med folk,du får et merkelig bånd til dem. kanskje spesielt etter haien kommer.grunnen til at jeg kanskje er litt sentimental idag, er at siden jeg har søkt befal, så mister jeg kanskje siste turen min.det vil si dette er min siste.dessuten har 2 av 4 øvelser gått til helvete idag..men nå må jeg sove, skal opp om 4 timer å lese om Mj's plager.gleder meg til dette er ferdig og jeg slipper å tenke på at det kommer til å gå alarmer hvert øyeblikk.fått nok øvelser nå!

dagens sitat:

vi lærer av våre feil

peace'n'luv

Ingen kommentarer: