fredag 9. april 2010

Jeg tror jeg har spøkelser!!

okei, i natt sant, så lå jeg og purket og sov(som jeg vanligvis gjør) når PLUTSELIG(!!) jeg kjenner at noen tar meg på armen og sier "silje.."
Faenihelvete ! trodde jeg skulle dø og sluttet å puste til jeg ble blå i trynet!

det kan jo såklart være at dynen falt ned på armen min og at jeg fortsatt var i drømmeland, men det er jo totalt usannsynlig.. hehe men det var skummelt , så ikke le!!(vet dere gjør det)
man skal ikke le av de svakerestillte!



tror jeg ble litt påvirket når jeg så paranormal activity altså..


meen nå har jeg spist frokost og dusjet og skal en tur innom nav, som den trygdesnylteren jeg er.


MEN!
igår var jeg hos kristin sammen med kristina, kristina is just in from Kenya og fortalte mye spennende. noe jeg virkelig fant interessant, var at gospel-hiphop er det feteste du kan høre på i kenya (gospel- reggea og ymse gospel er også top noch)
så flash litt youtube og søk etter ekko dydda, juliani & Astar, så will they rock your casabla!

dagens sitat:
loosers stop when they'r tired, winners stop when they have won
-leste det på veggen bak synne&tokio hotel.(huff)

peace'n'luv

Ingen kommentarer: