søndag 30. mai 2010

Blod svette og tårer!

okei så blødde jeg ikke på spinningen idag. ikke gråt jeg heller når jeg tenker meg om. men på pilatesen igår derimot! da kom det faktisk noen tårer. er ikke for stolt til å inrømme det tenk!men nå må ikke du få det intrykket at det gjorde vondt eller noe sånt! fikk et rusk i øye. lover.

gud jeg er patetisk da!men haha likte han her spinninginstruktøren!(ikke like fin som han på tirsdagene hanne, slapp av, gikk ikke glipp av noe mer enn en sinnsykt svett silje.) han hadde nemlig god musikksmak! vi snakker RATM & MUSE!!! digget det!bortsett ifra den sviende smerten i lårene såklart. den gjorde bare så MAD vondt at jeg ville legge meg ned å dø! dessuten trodde jeg at jeg skulle svette ihjel! Svettet mer en han kidden som var med moren sin!!(trodde forøvrig han var anders..og at moren var en gutt inntil slutten av timen.. hun hadde ganske store pupper så skjønner ikke hva det var jeg så, men men..)

NUH er det houscleaning for alle penga!mamsen& Knurt kommer snart hjem nemlig.. så gorillaz på full styrke og FEEL GOOD!inc.

peace'n'luv

Ingen kommentarer: