torsdag 27. mai 2010

silje gjør ting hun ikke kan

Idag:
Step


jeg hadde hatt bruk for denne bruksanvisningen idag altså. helt serriøst, alle var som roboter!!
utenom meg og en 60år gammel mann.. vi sleit like mye. det var litt flaut egentlig. eller jeg lo jo som bare det, klokken var 9 om morgenen liksom. men såklart. kult var det jo ikke. tilogmed han litt feminine instruktøren flirte litt av meg.
hadde det ikke vært for at halve timen var styrke med stang hadde jeg jo dummet meg helt fullstendig ut.

men anyhow. vi passer dachsen(?) til grete om dagen og den heter upassende nok gabriell. den spiser alt av sokker og sko. og mp3en til kurt. ida sa nettop"han dunket meg i ansiktet med nebbet sitt!" anatomi er ida sin ting, virkelig.

dessuten så klarer jeg ikke slutte å spise. jeg spiser HELE tiden. tuller ikke.
er så sinnsykt mett men klarer ikke stoppe!!
tror det blir burka-kropp i sommer jeg.

hva skjer om dagen da? noen som blir med på spinning 06:15 imorgen?

there is no good or evil, just the consequenses of your actions

peace'n'luv

Ingen kommentarer: