fredag 28. mai 2010

Happy Hippie og ødelagte puter

idag skulle jeg på spinning klokken 06:15. jeg skrek Jaaaah!i hodet mitt når jeg våknet, for, jeg var faktisk lys våken og klar for spinning! trodde jeg, inntil forkjølelsen min skrek NEEEEI med begge mine lunger og tette nesebor. så jeg ble hjemme.

iallefall til kl 10, når jeg og gabriel gikk på liatårnet. følte meg mye bedre etter det enn stepen igår liksom.. så mye bedre ut og!! stakk på straume for å handle til meg å hanne sin date idag, og fikk levert inn mobilen min til reparasjon..og fikk igjen en hundre år gammel nokia jeg ikke klarer å skrive på. yay. men men.

jeg gikk da kledd som tidenes hillbilly redneck/hippie. en av snobbene jeg traff på rema så stygt på meg når jeg kom slentrende bortover med mikke mus lommeboken min.
(foto:privat)
Bukse fra lee, genser & solbriller fra Hm, skjorte secondhand fra kurt,singlet fra egypt.
btw,legg merke til katten nede i høyre hjørne.
og ja, endelig klippet meg igjen! føles veldig bra å være kort på håret igjen!
men okei, når jeg&gabriel kom hjem igjen tenkte jeg, okai støvsuger litt og ser litt south park etterpå! jaa! problem.
tven oppe vil ikke vise bilder lengre. så jeg tok hunden under armen og travet ned på sofaen.
desverre var det bare en halv episode igjen, MEN!!jeg sitter nå å ser på "10 år yngre"eller noe i den duren. hysterisk...
så skulle jeg bare en tur på do, dette ventet meg når jeg kom tilbake:
kastet visst den puta gitt!
men nå venter jeg på hannemoren her!
humor er når man ler, tross alt
otto-ettellerannet
peace'n'luv

4 kommentarer:

maren sa...

weee, digger deg Silje <3 alt for lenge siden no! må finne på noe snart:) digger siden din.

Lise sa...

Fin du er som hippie ^^ Liker pusen din i hjørnet! :D

Silje sa...

Thaank juu:D digger deg og!! alt bra med deg? må finne på nokke shaait:p

Silje sa...

lise:D du fikk det jo til jo!! nice:D satser på faste lesere her?*hinthint*