mandag 10. mai 2010

Wow! det er helt sykt! vi har internett idag OG!! herrejemini!
kanskje jeg har en lucky charm her et sted? bare å sette igang å leite!hahaHA

neida, har nok ikke det, vi er bare å suller i nærheten av noen oljerigger nå, så de har vel enellerannen awesome konstruksjon som frembringer vårt nett også tenker jeg..
etter badstuen idag så jeg meg i speilet, og jeg ble seriøst lei meg.
jeg har lagt på meg og det syns. så jeg tok bilde i profil og rett forfra, for dette er begynnelsen på en ny æra med slanking. bikinisesongen er rett rundt hjørnet for pokker!
litt bitter idag ja, mobilnettet er ute nemlig, til tross for at vi ligger nær riggene!MØKK
men men, skal opp kl 06.00 imorgen tidlig å løpe. wish me luck.
for jeg kan ikke legge meg før vi har henta bauge&sax..
jajjamensann.

har du hatt en fin dag?(får ikke til å bruke facern skikkelig heller.. gimme a sign)

jeg er i støtet jeg!
-puck

peace'n'luv

Ingen kommentarer: