søndag 30. mai 2010

eg blir galen!

da jeg kom hjem fra pilatesen idag, stod det en skål med french fries på badet med denne søte meldingen på (for de som ikke klarer å lese det på bildet) "håper du blir feit, kos deg"
for en søt lillesøster jeg har!!naat

og btw. leverte inn aargh-ericssonen min igår og fikk leietelefon tilbake..med samme problemet som den eg leverte inn. ladeinntaket er fuckt!
så nå har jeg leita huset rundt etter en ny "eksta" phone, men neida, enten funker de ikke eller så har de ikke lader!!
ikke det at jeg klarte å skrive på leietelefonen uansett da..
DESPERAADOOS! kontakt her eller på facern lizzm. eller hustelefon siden jeg bare er hjemme og ikke har venner.
eller shapen.

emil har dekning igjen!!HURRA! -men han har knekt håndleddet. (og jeg har ikke telefon! er det ikke typisk!?!)
surprised?
-moi think not

har nå proppet kroppen min med skittles, m&m, brownies og cheeseballs hos hege, som nettop har meldt sin ankomst til norge igjen.
men (haha) når vi skulle se hanna montana - THA MOOOVIEEE (nei eg liker ikke hanna montana nei) hakket den faen meg hvert 5 minutt og ble plutselig uleselig. trist. virkelig. feller en tåre nå.

så vi så grand priIiiII istedenfor. mye artig der du! bla en dame som så ut som hufsa, siden de hadde tatt på henne et telt i garderoben, men nok om det og mer om noe annet, vi gikk før det var ferdig, så vi får nok aldri vite hvem som vant. rygget forresten på en busk på vei ut av innkjørselen til hege. fikk lappen i posten hvis du lurte.

we're the boys from nowere, and tonight we're going home!
-turbonegro

peace'n'luuuv

Ingen kommentarer: