søndag 30. mai 2010

miss softieee

jeg sitter nå å ser på bridget jones2 på tv3 og eg digger og hater denne filmen så sinnyyykt!! den er så sinnsykt frustrerende og så sinnsykt søt på samme tid.. og så komplisert og sånn som ting er og ikke er.

og på en måte skulle man kanskje ønske at det var sånn, at det var to menn som ville ha en, og samtidig så er man så siinsvakt glad for at man ikke har det sånn. men at jeg har en søt snill kar med hodet i skyene, beina på bakken(iallefall etter ett hopp), knekt håndledd, uendelig med flaks, uendelig med uflaks, som ikke er redd for noe og samtidig redd for alt, som liker det samme som meg, hater det samme som meg, synger like surt som meg og har et drømmende blikk som får deg til å lure på hva i allverden det er som foregår oppi det bustete hodet hans.
han kommer til å hate meg for at jeg legger ut dette bildet av han, men eg liker det og eg får ikke se han før om to uker uansett såå..
ja jeg savner han.
bli bra i håndleddet din sau!og kom tilbake fra skottland.
og nå, noen visdommsord eg fant på pcen, skrevet av tore når eg kom og tilstod at eg forelsket i emil:
Tore Kong=) sier:*ow... du e så skjønn.. akkuratt som om hitler blei
forelska i någen*ingen som forvente det=)*din lille homo
takk for den tore.
og jaaa bridget jones ødelegger mitt tøffe ufølsomme selvbilde og oppførsel. så nå skal jeg ut å knekke noen planker og knuse noen flasker mot pannen.AARGH! neida. joda. kanskje litt.
hater å være sånn softie med føølelser og suss og nuss og sukkerspinn på(sukkerspinn er forresten helt AWESOME og beste tivolisnopen EVAH!!). men neida går ikke helt sukkersøt , det forsvinner etter bridget er over. så eg nyttar sjangsen til å væra følsom no!(legg merke til nynorsk..nasjonalromatikken, need i say more?tar den helt ut)
-You gotta be who ya are,cause if ya ain't what ya are,ya are what ya ain't.
peace'n'luv

Ingen kommentarer: